Oriflame szemle/review


Mivel is kezdjem annyi mindenről szeretnék írni, de megpróbálom lerövidíteni.
Kezdjük a Neo Chic lakkokkal. Már régóta kapható, de eddig még nem csaptam le rájuk, most nem hagyhattam ki olyan szépek.
Szerintem az O.-es lakkok mind jó minőségűek. Ezek a pasztell árnyalatok nagyon tetszenek, csillám nélküliek bármilyen alkalomra hordható.7 ml.


sugar pink, mint pear
Majd készítek swatchot.

A 14-es katalógus egyik újdonsága.Érvényes szeptember 26- október 16.-ig.
Nagyon szuper kis rúzsokkal rukkolt elő az Oriflame colour Drop lipstick, Cseppformájú ajakrúzsa.Dew drop komplex 91%-a.tökéletes precíz felvitel 
Kipróbáltam a Drop of fuchsia-át és a Glossy Berry-t.még van egy Melting Pink mintám is.
Mindegyik meseszép élénk, könnyű lágy és hidratáló.Tartós is ami az én számon hihetetlen mert más rúzsok szinte azonnal eltűnnek róla.Ez bírta az ivást is és fokozatosan kopott csak.
A következő katalógusban lesz kapható bevezető áron 900 Ft körül.
8 csodás árnyalat közül választhatunk, mindenki megtalálja álmai árnyalatát szerintem.




melting pink és drop of fuchsia
Életben sokkal szebbek élénkebbek a színei, nincsenek benne csillámok(hál isten). Hidratált ajkakat varázsol többször átkell húzni rajta a szép fedésért.

Az én kedvencem a Berry olyan enyhén lilás bogyós szín a másik a drop of fuchsia ami inkább vibrant pink élénk és igazi vidám szín nagyon fiatalos.
A melting p.még nem próbáltam az egy halványabb visszafogottabb rózsaszín.De biztos szép ő is.

Érdekes kialakítású a rúzs maga direkt ferde hogy könnyen fel lehessen vinni az ajkakra.Szuper már várom az igazi verzióját.

A másik nagy meglepetés a Very Me parfüm edt. a Smarty Susy után őt adták ki pin up stílusú üvegcsében nyomul Lovely Betty a vagány csaj." Édes pillecukros gyümölcsös illatocska zabálnivaló szerintem.Kipróbáltam a bőrömön mennyei.:) Jobban tetszik mint a Susy-s az túl virágos illat nekem.
Lovely Betty nectarin, pillecukor és még nem tudom mi van benne.:D
Már órák óta szaglászom a csuklómat.









Szerintem szuper jók a Very Me-s illatok az Ultra Glam is nagyon tetszik.

Kaptam még egy illatmintát a Demi Moore új illatát a RED-et. Hmm a Hugo Bossnak volt ilyen elnevezésű parfümje és tudom is ki reklámozta hehe Jared Leto.:P Jó pasi...
Na visszatérve erre ez egy új illat tetszik a piros üveg az illat inkább fűszeres, édeskés nőies elegáns.Nem tudom leírni.40 év felett mindenképp ajánlom,de akár fiatalabbaknak is.
Demi Moore Red kuponok
Kaptam ilyen kis kuponokat akik 3000 ft-ért vásárolnak tőlem kapnak 1000 ft kedvezményt ha megvásárolják ezt a parfümöt.

Akit érdekel az ajánlat, írjon nekem postán elküldöm.

Csupa csupa jó dolgok örülök hogy mindig találok valami szépet.

Pápá Orsyna

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések