Rúzsaim (amiket általában használok)

Szeretném bemutatni 3 Oriflames rúzsomat, amiket általában szoktam használni.Egyenlőre nincs túl sok, de tervezem bővíteni a gyűjteményemet.Inkább szájfényeket használtam csak eddig.

Alapjáraton pirosas árnyalatú a szám.Nézzük akkor a kedvencemet 
Oriflame Beauty Studio Artist Pink Nude árnyalat. Nagyon szép természetes nude pink szín.(ahogy a nevében is benne van.:) )
Az állaga krémes könnyen siklik az ajkamon.Szebb lesz tőle az arcom.Nincsenek benne csillámok egy visszafogott sminkhez tökéletes,közel áll ez a szín a természetes szám színéhez talán azért is lett a kedvencem.Ezen kívül még a Nude Suede-t szeretném mindenképpen megszerezni.Az kicsit barnásabb nudosabb árnyalat.Nem szárítja az ajkamat és tartós is viszonylag.Persze az evést nagyon ő sem bírja, mint általában a rúzsok.fokozatosan kopik.Szeretem mert szépen belesimul az ajkamba nem lesz barázdás nem ül bele a csíkokba.A swatchokon ajkamon felkenve látszanak a különbségek.
A csomagolása nem éppen megnyerő egyszerű műanyag fekete és ezüst színű.Akciósan vettem így teljesen megéri.Szerintem ez az egyik legjobb rúzsa az Oriflame-nek, bár nem próbáltam ki mindegyiket.
Készítettem fotót íme:




pink nude

Nem hiába lett a kedvenc rúzsom.:)


Swatch balról az 1. pink nude, 2.pure colour lipstick bright pink(floral), 3.pure c. Sheer rose

2. versenyző Pure colour lipstick floral

Ez egy sápadt halvány rózsaszín elüt az ajkaim eredeti színétőlEgész jól fed közepesen krémes állagú.
Ára az nagyon kedvező olcsón hozzálehet jutni a pure colour floral kiadása.
Közepesen tartós evés ivást nem bírja.


 A csomagolása elég gyagyi..de megbocsátok neki.



Kicsit megolvadt a hőségben. ;-)

Szóval szeretem ezt a kis rúzst.:)

Az utolsó amit ma a  posztomban gorcső alá veszek a pure colour Sheer Rose árnyalata.
Kicsit hasonlít az előzőre de mégsem ugyanaz ez kevésbé hideg szín.


pure c. sheer rose

ajkamon a sheer rose






                                     Na itt látszik a különbség bal bright pink, jobb sheer rose.

Mindkettő szép világos pasztel rózsaszín. A floral b.p. jegesebb hidegebb szín ezüstös fénnyel talán egy kis lilás beütéssel, 
személy szerint jobban kedvelem, mint a sheert. Azonban természetesebb és kevésbé fényes szín. Hétköznapokra kíváló.

Állagban szinte ugyanaz a kettő csak a csomagolás más.Mivel én elég gyakran iszom és eszek így hamar lejön sajna, de újrakenem és kész.Akciósan mindeképp érdemes lecsapni rá.

A csomagolásuk: 









 Minőségileg a Studio Artist jobb mert krémesebb jobban hidratál.Elegánsabb megjelenéshez inkább őt választanám.:)

Folyt.köv.








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések