Manhattan Lotus Effect körömlakk nude lakkok:)

Eddig még nem használtam Manhattan körömlakkot, de ezeknek a nude árnyalatoknak nem tudtam ellenállni:), a DM-ben vásároltam őket.

Jó árban voltak kb.600 ft/db.Két színt zsákmányoltam a 96T-t és a 51T. Fantázia nevük nincsen így csak körül írni tudom a 96T egy taupe barnás árnyalat.51T kódszámmal pedig egy világos nude rózsaszín jött haza velem.

Nagyon rákattantam a nude színekre lakkban és rúzsban is különleges hatást érhetünk el.Elegáns és visszafogott minden ruhához illik.
Na de visszatérek a lakkokra.Először a világosabbat próbáltam ki az állaga miatt nehéz felkenni szépen.Kicsit sűrű ezért felhígítottam lakkhígítóval.Első rétegben picit csíkoz másodikban már szép világos bézses rózsaszín lesz.Bocsi, de nincs fotóm róla jelenleg gél lakk van a körmömön.

51T, 96T

 A 96T is nagyon szép natur, ezt könnyebb felfesteni nem volt annyira sűrű és jobban is terül.A lábkörmömön 2 hétig bírta majd lemostam mert meguntam.

Az a két pici folt a minta

Tartósságáról azt tudom nyilatkozni, hogy nem a legtartósabb lakk kézen pár nap után elkezdett lepattogni a széle.Anyum kezén kb.4-5 napig volt szép,mondjuk a mosogatás munka igénybevétel is befolyásolja.




Tetszik a csomagolása is.11ml nem is kevés.;-)Imádom ezt a két színt!
Szerintem más árnyalatot is kifogok próbálni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések